טיול בירה לאיטליה - פברואר 2023

טיול בירה קולינרי לאיטליה!!
🍺🥳✨💪
21-25 בפברואר

שלוש שנים בדיוק אחרי שהוצאנו את הטיול הקודם לאיטליה, אנחנו גאים לבשר שזה קורה שוב, ושאחד מטיולי הבירה הכי כיפיים שארגנו אי פעם יצא לסיבוב שני בפברואר 2023.
אמנם בירה היא האטרקציה המרכזית של הטיול, אבל במדינה הזו אי אפשר להתעלם גם מהקולינריה המקומית אז הטיול ישלב גם תכנים מעולם המטבח האיטלקי, והשיא של הטיול יהיה יום שיפגיש את שני העולמות האלו יחד, כאשר נבקר כאורחי וי.איי.פי בתערוכת הבירה והאוכל הגדולה ביותר באיטליה - Beer & Food Attraction!


לא רבים יודעים, אבל סצנת בירות הקראפט באיטליה היא מהמרשימות ביותר בעולם כיום, עם מעל אלף מבשלות בוטיק צעירות וצבעוניות שנפתחו רובן רק במהלך העשור האחרון וכבר מייצרות באזז רב ברחבי העולם וזוכות בפרסים בתחרויות בינלאומיות שונות. לאיטלקים תמיד היה סטייל והם מיישמים אותו גם בתחום הבירה, עם בירות שארוזות בבקבוקים מיוחדים ואומנותיים, וסגנונות מיוחדים למדינה שמביאים לידי ביטוי חומרי גלם מקומיים. 

הטיול יכלול ביקור במספר מבשלות בירה, וגם במפעלים בהן נוכל לראות כיצד מייצרים את גבינת הפרמזן המקומית, את נקניקי הפרושוטו והמורטדלה, את חומץ הבלסמי ועוד. העיר בה נלון תהיה בולוניה - בירת מחוז אמיליה רומנה ועיר ששופעת בפאבים ומסעדות. 


מחיר הטיול: 799 יורו (לאדם בחדר זוגי).
הטיול כולל: לינה בחדר זוגי, ארוחות בוקר במלון, כניסה לתערוכה, למבשלות ולמפעלים השונים, מדריך ישראלי צמוד, הסעות.
הנחות לנרשמים בקבוצות של 4 ומעלה ולמי שטייל איתנו בעבר.
*אין כפל הנחות.
*ניתן לשדרג לחדר לבד
המחיר לא כולל: טיסות (נשמח לעזור בהמלצה ותיאום של טיסות לכל המעוניין)
הצטרפו אלינו לארבעה ימים ולילות של בירה ואוכל באיטליה.









צרו קשר לפרטים נוספים