טיול בירה לארה"ב

טיול בירה לארה"ב - Beer And Beyond

מעצמת הבירה המובילה בעולם כיום

 

זה כבר פחות קורה היום, אבל לאנשים יש עדיין נטיה לזלזל בארצות הברית בהקשר של בירה. תקופה ארוכה של כמאה שנה שבה תעשיית הבירה בארה"ב הפכה להיות מרוכזת ותעשייתית להחריד עשתה את שלה, והיתה דרושה מהפכה של ממש (ובדיחת קרש אחת מפורסמת אחת) כדי לשנות את התפיסה של רוב חובבי הבירה בעולם לגבי איכות הבירה האמריקאית. 

 

לשמחתנו מהפכת בירות הקראפט שמתחוללת בארה"ב בשלושים השנים האחרונות לא רק ששינתה תפיסה זו אלא גם הרחיקה לכת אל מחוץ לגבולות אמריקה וכיום ניתן לראות השפעות שלה בכל פינה בעולם, כולל במדינות בירה מסורתיות באירופה ואפילו על תעשיית הבירה שלנו בישראל. 

 

בטיול הבירה שלנו לארצות הברית אנחנו מתמקדים בדיוק בזה - פריחת מבשלות הקראפט (מעל 7000 כיום בארה"ב!) והמגוון המטורף של הבירות המיוצרות על ידן. צפו לסיורים בכמה וכמה מבשלות, ביקורים בפאבים עם כמויות בלתי נתפסות של בירות, אוכל מוגזם ועשיר כמו שרק האמריקאים יודעים, ואוירה שהיא... אמריקה. 

 

טיולי הבירה שאנחנו מוציאים לארה"ב הם ארוכים מהרגיל ולרוב נמשכים כשבועיים. אם כבר נוסעים עד לשם ועד שמתאפסים מהג'ט-לג כבר רצוי להשאר ולנצל את הנסיעה עד תום. בגלל גודלה של ארה"ב אנחנו בוחרים בכל טיול להתמקד באזור אחר - הנסיעה הבאה מתוכננת להיות באזור הדרומי ולכלול גם ביקורים במזקקות של ברבן (Bourbon) ומסעדות המתמחות בברביקיו כמיטב המסורת הדרומית. 


צרו קשר לפרטים נוספים