סדנא להכנת בירה ביתית

קורס הכנת בירה
איפה?

אצלנו בחנות – יגאל אלון 159 ת''א.

לחצו כאן לרכישת שובר השתתפות בסדנא

מתי?

פעם בחודש אנחנו פותחים סדנא קבוצתית להכנת בירה. אורך הסדנא כשלוש וחצי שעות.
הסדנא הבאה תתקיים ביום רביעי, 29/05/2024 בשעה 18:00
מעדיפים סדנא פרטית רק עבורכם בתאריך שמתאים לכם? לחצו כאן לפרטים

מארגן:

Beer & Beyond

מה כולל?

טעימות של כ- 7 סוגי בירה שונים, סיכום כתוב של הסדנא, כיבוד קל, מספר בקבוקים מהבירה שהוכנה בקורס, הנחה של 10% ברכישת בירות בסוף הסדנא, שובר של 50 ש"ח לרכישה של ערכת ציוד בסוף הסדנא.

למי מתאים?

למעוניינים להתחיל להכין בירה בבית ולפתח את התחביב של יצור בירה ביתית. הסדנא היא מתנה נפלאה לאנשים שמחפשים דרך יחודית ומספקת למלא את זמנם החופשי ולהעשיר את עולמם הקולינרי.

כמה עולה?

450 ש"ח לכל משתתף, או 800 ש"ח לזוג.

סדנא להכנת בירה ביתית למתחילים, המעניקה את כל הידע הבסיסי הדרוש על מנת להתחיל להכין בירה ביתית לבד. הסדנא משלבת ידע מעשי ותיאורטי, ובה מודגם תהליך הכנת הבירה המלא, משלב תכנון ובישול הבירה, דרך יום הביקבוק ועד לטעימה של התוצר הסופי. 

משתתפי הסדנא לומדים על חומרי הגלם השונים, רואים וחווים את תהליך היצור מתחילתו ועד סופו, מתנסים בעצמם בפיקוק הבקבוקים, טועמים סגנונות בירה רבים ומגוונים ונחשפים לנפלאות עולם הבירה. בסיום הסדנא יש למשתתפים את הידע הראשוני הדרוש כדי להכין בירה בבית בכוחות עצמם.

המדריכים שלנו הם בעלי נסיון רב והכשרה פורמלית בתחום הבירה, ומאז הסדנא הראשונה שלנו אי שם ב- 2007 הספקנו ללמד את רזי בישול הבירה לאלפי אנשים. בוגרי הסדנאות שלנו הופכים ללקוחות נאמנים ומקבלים מאיתנו תמיכה מלאה לכל אורך הדרך והטבות מיוחדות.

לרכישת שובר השתתפות בסדנא


צרו קשר לפרטים נוספים