טיול בירה לאנגליה - נובמבר 2023

טיול לממלכת הבירה - אנגליה!

🍺🥳✨💪

10-16 בנובמבר 2023

אחרי טיול הבירה הקולינרי שהוצאנו השנה לאיטליה, אנחנו חוזרים למערב וצפון אירופה אל מדינות הבירה הקלאסיות - מדינות עם תרבות בירה עשירה ובעלות מסורת בת מאות שנים של בירה, והפעם לאחת המדינות הראשונות שיעלו לכם בראש כשתחשבו על בירה - אנגליה!
תתכוננו לטיול שישנה לכם את התפיסה על בירה - מדובר בחוויה משנת חיים בכל מה שקשור לבירה🍻󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿🇬🇧✈️

הטיול יכלול ביקורים במבשלות הבירה האנגליות האהובות - ת'ורנברידג', סיירן, פולר'ס, ביוורטאון, קלאודווטר, מארסטונס, באקסטון ועוד רבות וטובות!

בירה מהקאסק


באנגליה קיימת ככל הנראה תרבות הבירה העשירה והמפותחת ביותר בעולם כולו. זו מדינה בעלת מסורת בירה עתיקת יומין, וכזו שסגנונות בירה רבים נולדו בה ובזכותה. אנגליה היא מדינה שבירה בה היא כמעט עניין דתי והאנגלים משמרים באדיקות טכניקות של יצור בירות אייל מסורתיות ומזיגתן בשיטה ייחודית להם. אנגליה היא מדינה בעלת שילוב נדיר של תרבות בירה שהולכת דורות אחורה ובמקביל מתפוצצת בשנים האחרונות מגל של חדשנות בעולם הבירה. מבשלות אנגליות מככבות בכל רחבי הגלובוס גם עם בירות מסורתיות שנוצרו מחומרי גלם אנגליים אותנטים וגם עם הבירות הכי קראפטיות, יצירתיות ומתוחכמות שתוכלו לדמיין.

ברזי בירה באנגליה

אנחנו נצא ל- 6 לילות ו-7 ימים רוויי בירה וקולינריה שיכללו סיורים בשלל ערים וכפרים ברחבי אנגליה. מקומות מפורסמים לצד מקומות נחבאים שבחרנו במיוחד. הטיול יכלול ביקור במבשלות בירה אנגליות מסורתיות, מבשלות קראפט חדשניות, פאבים עתיקים, ברי בירה מודרניים ועוד הפתעות.

הטיול יכלול גם סיורים עירוניים, טיולים בטבע הירוק של אנגליה, ביקור בחנויות בירה אטרקטיביות, וחוויות קולינריות ייחודיות כמו שרק אנגליה יודעת להציע.

מחיר הטיול: 1350 פאונד
הנחת ענק ל-10 הנרשמים הראשונים או עד 15/9, המוקדם מביניהם  - 1190 פאונד

הטיול כולל: לינה לאדם בחדר זוגי, ארוחות בוקר במלון, כניסות למבשלות, מדריך ישראלי צמוד, הסעות.

הנחות לנרשמים בקבוצות של 4 ומעלה ולמי שטייל איתנו בעבר.
*אין כפל הנחות.
*ניתן לשדרג לחדר לבד בתוספת של 40 פאונד ללילה

המחיר לא כולל: טיסות (נשמח לעזור בהמלצה ותיאום של טיסות לכל המעוניין), אוכל ושתיה מעבר לארוחות הבוקר במלונות ומה שנקבל בסיורים השונים

הצטרפו אלינו למסע של בירה באנגליה!

סט טעימת בירות באנגליה
רחוב בירה בלונדון
בירה אנגלית


צרו קשר לפרטים נוספים