בירה לזכרו של תומר נגר, לוחם גדוד 51 של גולני שנפל בשביעי לאוקטובר בקרב על מוצב כיסופים. תומר היה חובב בירה רציני ומבשלת גלנץ יצרה את הבירה הזו לכבודו ולזכרו.
בירה לזכרו של תומר נגר, לוחם גדוד 51 של גולני שנפל ב- 7 לאוקטובר בקרב על מוצב כיסופים. תומר היה חובב בירה רציני והבירות שנושאות את שמו הן לכבודו ולזכרו.