פעילויות גיבוש לעובדים עם בירה

מה יותר כיף מהפי האוור עם בירה או ערב צוות סביב בירה?

אנחנו מציעים מגוון של סדנאות בירה, החל מסדנת טעימות בירה ועד סדנת הכנת בירה, מארזי בירה לעובדים ומגוון מתנות בירה ייחודיות. אנחנו פתוחים להתאמה אישית של כל פעילות ומפיקים גם בירות במיתוג אישי שיוכנו במיוחד עבורכם.

פעילויות גיבוש לעובדים עם בירה 
 
כמה מסדנאות הבירה הפופולריות שלנו:
 
  • סדנת עולם הבירה: הסדנה הקלאסית שלנו, סדנה כייפית שתתאים גם לחובבי בירה וגם לאלה שעדיין לא נחשפו לעושר האדיר של עולם הבירה. כשעה וחצי של סיפורים מעולם הבירה וטעימה של 6 בירות מיוחדות ולא שגרתיות מהארץ והעולם.
    מתאים לכולם. במשך השנים משתתפים רבים בסדנה גילו שזה לא שהם לא אהבו בירה, אלא הם עד הסדנה לא הכירו את הבירה שהם אוהבים. 
    אפשר לקיים את הסדנה בכל מקום וברשותינו צוותים גם למאות משתתפים.

  • סדנת הכנת בירה: כל מי שמכין בירה זוכר את הפעם הראשונה שהוא הכין.
    בסדנה הזו התאמנו את הפורמט לקבוצות והסדנה מועברת בצורה כייפית ומהנה שמתאימה גם לאלה שמתכננים לפתוח את מבשלת הבירה הביתית שלהם וגם לאלה שרק רוצים לראות איך מכינים בירה ולשתות גם תוך כדי. (מתבקש,לא?)
    בסדנה אנו מראים תהליך הכנת בירה אמיתי, הסדנה עורכת עד 3 שעות ואנחנו מכינים בה בירה שהמשתתפים יוכלו להתגאות בה שזו בירה שהכינו בעצמם.
    אי אפשר להכין בירה בלי לשתות, אז הסדנה כוללת בתוכה מיני סדנת עולם הבירה.

  • אולימפיאדת הבירה: כן כן! יש לנו אולימפיאדת בירה וזה לא בטוח מה שאתם חושבים... מדובר בפעילות ייחודית שפיתחנו שמשלבת כיף ואינטלקט סביב בירה.
    המשתתפים מתחלקים לקבוצות וצריכים להתחרות במספר תחנות שונות, מי שהצליח
    לוגם בירה והקבוצה המנצחת זוכה בפרס. לא מדובר בתחרות שתיה, אלא בתחרות שמאתגרת את יכולת החשיבה, היצירתיות, הזיכרון והריכוז של המשתתפים.

  • סדנת בירה בזום: אחד מהשינויים המשמעותיים ששנת 2020 הביאה זה הסדנאות הוירטואליות. יש מספר פורמטים לסדנה בזום, לאחר כמה עשרות סדנאות שהעברנו אנחנו חושבים שהגענו לפורמט האידיאלי אבל תמיד פתוחים לרעיונות חדשים. מוזמנים ליצור קשר ונגבש פעילות מתאימה.

  • מארזי בירה לעובדים: אנו מציעים את מגוון מארזי הבירה הגדול ביותר. כחנות הבירה עם המבחר המוביל בישראל יש לנו להציע כמות עצומה של מתנות בירה. החל ממארז בירה ממותג של מגוון מבשלות, מארז בירה המורכב מסט בירות שבחרנו ועד מארזים בהתאמה אישית והפקה לפי דרישה. רוצים בירות בתוך מארז עץ? רוצים בירות בעטיפה מתנה חגיגית? אנו נבנה עבורכם את המארז המתאים ואם מדובר במאות אנחנו אפילו יכולים להכין עבורכם במיוחד בירה במיתוג אישי.


מעת לעת מתעדכנת רשימת סדנאות הבירה בהתאם לעונה🍻


צרו קשר לפרטים נוספים