בירה שלישית ב"סדרה" של אינטרגלקטיקה - אחרי הנייפה הראשונה וגרסת הסשן נייפה השניה מגיעה עכשיו מהדורת דאבל נייפה עוצמתית, עם תועפות של כשות מזן גלקסי האוסטרלי, שמלווה את סדרת הבירות הזו מתחילתה ומעניק לה את המקור לשמה
פרשנות של שניט לסגנון הבירה הבווארי המאוד אהוב בישראל - ווייסביר. מכילה את כל המאפיינים שמצופים מהסגנון, כמו מראה מעורפל, ניחוחות פירותיים ומפולפלים, מרקם עשיר וטעמים שמרמזים לפירות בשלים ולצפורן.
הופ היא בירה שנולדה משיתוף פעולה בין מבשלת שניט לבין המוזיקאים קותימאן ודקל, ונוצרה ברוח האלבום החדש שלהם. זו בירה מסוג ניו אינגלנד איי.פי.איי - מעורפלת וארומטית, עם ניחוחות פירותיים הדריים, עם נגיעה של אורניות.
חלק מסדרה של בירות שהן מחווה למסעדת הבירה המיתולוגית פורטר אנד סאנס.
בירה כהה וחזקה יחסית מסוג פורטר, עשירה בטעמים וניחוחות שמגיעים מתערובת לתתים קלויים ומרמזת לקפה וקקאו - עם נגיעה של תפוזים ושוקולד לחובבי השילוב מעורר הויכוחים ושחוצה את העולם לשניים.
בירה מסוג סשן איי.פי.איי של שניט - ארומטית, קלילה ומרעננת בטירוף, שמתאימה במיוחד לימי הקיץ החמים ולכל מי שאוהב בירות כשותיות אבל לא רוצה גוף כבד ואחוז אלכוהול גבוה
שיתוף פעולה יחודי של מבשלת שניט מתל אביב עם להקת ההארדקור הישראלית איטרנל סטראגל לרגל אלבומם החדש. מתוך הכאוס והזעם נולדה בירה מסוג אמבר אייל אדמונית, עם טעמים מתקתקים שמאוזנים היטב על ידי מרירות כשותית נעימה.