בירת איי.פי.איי חדשה של מבשלת שניט מתל אביב, שמשמעות שמה בשפת ההינדי היא "קצת קצת", אבל בפועל יש בה די הרבה - בעיקר כשות מארבעה זנים אמריקאים ארומטים במיוחד: סימקו, מוזאיק, סנטניאל וצ'ינוק
הופ היא בירה שנולדה משיתוף פעולה בין מבשלת שניט לבין המוזיקאים קותימאן ודקל, ונוצרה ברוח האלבום החדש שלהם. זו בירה מסוג ניו אינגלנד איי.פי.איי - מעורפלת וארומטית, עם ניחוחות פירותיים הדריים, עם נגיעה של אורניות.
בירה מסוג לאגר וינאי מבית היוצר של קישקשתא - בר מיוחד שמתמקד בבירות ישראליות בראשון לציון ושמדי פעם מייצר בירות תחת המותג הפרטי בעל אותו שם. בירה זו יוצרה לכבוד יום העצמאות 78 למדינת ישראל.
אחת מבירות הקראפט האהובות ביותר בישראל חוזרת למדפים לסיבוב נוסף כמהדורה מוגבלת ועונתית לאביב-קיץ.
מדובר בבירה מאחד המתכונים הראשונים שנוצרו במבשלת נגב, עוד בימיה בקיבוץ אורים ובהמשך בקרית גת. בירת אייל בהירה ועמוסת פסיפלורה שמפגינה ריות וטעמים פירותיים ונעימים במיוחד, עם חמיצות עדינה של פסיפלורה וסיומת קלילה ומרעננת.
בירה שלישית ב"סדרה" של אינטרגלקטיקה - אחרי הנייפה הראשונה וגרסת הסשן נייפה השניה מגיעה עכשיו מהדורת דאבל נייפה עוצמתית, עם תועפות של כשות מזן גלקסי האוסטרלי, שמלווה את סדרת הבירות הזו מתחילתה ומעניק לה את המקור לשמה
בירה מסוג אייל ענברי (אמבר אייל) של בירבזאר, שיוצרה בשיתוף עם עמותת לשון הרע לא מדבר אלי שפועלת לטובת חיזוק תרבות השיח החיובי בישראל וקידום הערכים של כבוד הדדי וסובלנות ע"י העלאת מודעות לנזקי שיימינג ולשון הרע. מבשלת בירבזאר תורמת שקל מכל בירה שנרכשת לעמותה הנ"ל.
בראגוט (חצי בירה חצי תמד) שמבוסס על בירה מסוג אימפריאל סטאוט בתוספת וניל וקינמון, ומיושן 18 חודשים בחבית עץ שהכילה קודם לכן וויסקי. המשקה היחודי הזה גם עבר תסיסה שניה בבקבוק יחד עם דבש ירושלמי.